fredag 8 januari 2016

Nygamla bloggen igång igen!

För ett tag sedan så lade jag ner den här bloggen, och startade istället min nya blogg RETRIEVERTASSAR som är inriktad enbart på hundar.
Dock så är jag en person som tänker, funderar och överanalyserar väldigt mycket, och alla dessa tankar måste jag få skriva ner emellanåt. Så då bestämde jag för att "återskapa" min gamla blogg och låta den vara ett forum för mina tankar och åsikter.

Här kommer jag att tycka till, jag kommer ventilera mina tankar och jag kommer säkert också berätta om extra roliga eller tråkiga saker som händer i mitt liv. Ibland blir det roligt, ibland blir det sorgligt, ibland blir det provocerande och ibland blir det väldigt djupt. Den här bloggen kommer att fyllas med både det ena och det andra! Välkommen hit och enjoy!

Inga kommentarer: