onsdag 23 mars 2016

Ett bra utgångsläge

Det känns som att jag har ett ganska bra utgångsläge just nu till att starta en deff. Jag har ätit i princip normalt ett tag, absolut inte legat på underskott och hållit mig viktstabil. Det betyder att med rätt kost borde det gå rätt så smärtfritt att dra ner lite på kalorierna.

Jag började fila på mitt kostschema idag och tror det kommer att bli riktigt bra! Detta är det tredje deff-schemat jag gör, och alla har varit upplagda på olika sätt. Roligt att experimentera och prova sig fram lite!

Förutom kosten så har även träningen gått bra. Jag har haft bra med energi och har tagit flera nya personbästa, bland annat i marklyft och knäböj. Styrkemässigt känns det bra att starta deffen nu, lite starkare och lite coolare än förut. Ska bli skoj att se vad som händer!

Och nej, jag vet fortfarande inte hur jag ska göra under påskhelgen. Godis eller inte godis, det är frågan?

Inga kommentarer: