torsdag 31 mars 2016

Hur går deffen?

Jag är inne på dag 4 på deffen och hittills känns det bra! Lite hungrig har jag varit men det har jag räknat med. Överlag så känns schemat bra och jag får äta sånt jag tycker om. Tjuvvägde mig imorse och ca 1 kg har farit under dom första dagarna (man tappar alltid mera i början på en diet eftersom man tappar vätska). Så det är bara att kämpa vidare!

Träningen rullar också på. Har inget speciellt antal träningar jag ska hinna med per vecka, utan kör på enligt hur jag har tid och ork. Den här veckan blir det två korta löprundor och åtminstone 3 gympass.



Häromdagen så filmade jag några övningar på gymmet. Jag har alltid tyckt/trott att jag har bra teknik i marklyft, men så filmade jag och såg att det nog inte alls var så bra som jag trodde! Axlarna faller väldigt mycket framåt (vilket jag iofs nog vetat) och höften hänger inte riktigt med. Så ikväll blir det teknikpass för ryggen på gymmet!

Inga kommentarer: